ChristenUnie-SGP gaat voor leefbaarheid

buurtbusmaandag 16 maart 2015 14:18

Wij willen goed openbaar vervoer voor iedereen. Onze dorpen en steden moeten bereikbaar zijn voor jongeren en ouderen. Wij willen extra geld voor veiligheid van chauffeurs en waardering voor vrijwilligers op de buurtbus. Wij investeren in dorpshuizen en wijkcentra. Wij willen veilige straten waar hard opgetreden wordt tegen drugs. Wij zetten het Essent geld in om lokale energie coöperaties op te zetten. Zo werken we samen aan duurzame en leefbare steden en dorpen.

Geef geloof een stem!

ChristenUnie-SGP staat voor christelijke politiek. Wij geloven in een samenleving waar we omzien naar elkaar. Wij gaan voor goede werkgelegenheid, ruimhartige zorg en leefbaarheid van steden en dorpen. Uw steun is onmisbaar om in de provincie en Eerste Kamer het verschil te maken! Zo werken we samen aan de bloei van Brabant

Het leven is goed in Brabant. Wij zijn dankbaar voor de inzet van kerken, parochies en maatschappelijke organisaties. Dankbaar voor al die vrijwilligers die belangeloos omzien naar kwetsbaren. We kunnen genieten van de natuur. We zijn trots op onze bedrijven en ondernemers die de mouwen opstropen. Trots op onze scholen en universiteiten waar jongeren bouwen aan de toekomst van Brabant.

Wij maken ons zorgen over de macht van de economie die doordendert ten koste van kleine ondernemers. Wij maken ons zorgen over drugs die onze samenleving kapot maakt. Wij maken ons zorgen over de eenzaamheid van ouderen en de bezuinigingen in de zorg. Wij geloven dat het anders kan. Dat christelijke waarden het verschil kunnen maken. Vanuit oprechte betrokkenheid zorgen voor elkaar.

Archief > 2015 > maart