Bezoek lijsttrekkers aan Den Bosch

stadskantoor4donderdag 15 februari 2007 20:51

bron tekst: BastionOranje.nl

Donderdag 15 februari jl. zijn enkele Statenleden te gast geweest bij het gemeentebestuur als promotie van de Provinciale verkiezingen. ’s Morgens sloeg lijsttrekker van het CDA Rüpp op Bastion Oranje de eerste paal voor de aanleg van een ondergronds infocentrum Vestingwerken, het Bastionder.

Ontmoeting in de Kerkstraat met collectant van Amnesty

’s Middags kreeg de lijsttrekker van de ChristenUnie - SGP, Hermen Vreugdenhil, een oriëntatie in het Stadskantoor. In die bezoeken was ook een kennismaking met het Jeroen Boschcentrum opgenomen, dat in maart opent. Zie beide foto's hieronder.

Burgemeester Rombouts greep de gelegenheid aan om de provinciale bestuurders te wijzen op tien speerpunten die de stad verwezenlijkt wil zien. Die ’Tien voor uw stad’ bevat onder meer: de spoorzone [fly-overs], de ontwikkeling A2 zone tot bedrijfs-annex kantorencentrum met station en de aanleg van de randweg en de problematiek van de bereikbaarheid i.c. de luchtvervuiling.  (bron: BastionOranje.nl)

Tenslotte Hermen Vreugdenhil bij een verkiezingsbord aan de Parade in Den Bosch

Archief > 2007 > februari